مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آبان 1397 ساعت 17:162018-11-08سياسي

مسئولان باید به تکلیف خود به درستی عمل کنند


مسئول روحانیون سازمان هوافضا سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه مسئولان باید به تکلیف خود به درستی عمل کنند، گفت: این انقلاب حاصل خون شهدا و مقاومت مردم است اگر مسئولی به تکلیفش خوب عمل نکند در قبال مردم و شهدا مسئول است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فومن، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ربیعی عصر امروز در مراسم یادواره 11 شهید منطقه قلعه رودخان در مسجد جامع شهدای این شهر با بیان اینکه برگزاری مجلس برای شهدا باعث دعای خیر آنان می شود اظهار کرد: شهدا صاحبان این مجلس هستند زیرا خدا فرمود شهید زنده و نزد من روزی می خورند و ما با برگزاری چنین مراسمی باعث می شویم آن ها برای جامعه دعای خیر کنند.

وی با اشاره به اینکه شهدا با شهادت خود با درجه ای رفیع نزد خدا می رسند،گفت: شهادت آغاز راه زندگی است نه پایان؛ شهادت باختن نیست بلکه بردن است تا زمانی که این نگاه به شهید عوض نشود جامعه اصلاح نمی شود.

مسئول روحانیون هوافضا سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه در مجلس شهدا باید اهداف آن ها گفته شود افزود: مجلس شهدا بدون صحبت سیاسی هیچ فایده ای ندارد زیرا ما باید در مجلس شهدا از اهداف شهادت آن ها سخن بگوییم.

وی با اذعان به اینکه دست نیاز دراز کردن به سمت آمریکا فقط برای ما بدبختی و گرفتاری می آورد بیان کرد: انسان مؤمن باید به زمان خود آگاه بوده و دشمن خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان باید به تکلیف خود به درستی عمل کنند

مسئولان باید به تکلیف خود به درستی عمل کنند