مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آبان 1397 ساعت 08:252018-11-10اقتصادي

دروغ آشکار آمریکایی ها درباره عدم تحریم دارویی ایران


رییس هیات مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی، تاکید آمریکایی ها بر عدم تحریم دارویی ایران را نه تنها یک بازی رسانه ای، بلکه دروغی آشکار توصیف کرد.

- عباس کبریایی زاده در گفت وگو با ایسنا، در ارتباط با مسائل مختلفی که در مورد تحریم دارویی ایران از سوی آمریکایی ها مطرح می شود و این که مقامات آمریکایی می گویند ایران را تحت تحریم دارویی قرار نداده اند، تصریح کرد: درست است که ترامپ اعلام کرده است ایران را تحت تحریم دارویی قرار نداده اند اما عملا زمانی که انتقال پول ممکن نیست و تحریم بانکی مدنظر قرار می گیرد، چه در بخش تامین مواد اولیه برای تولید دارو و چه در حوزه تامین قطعات و ماشین آلات، مشکل به وجود آمده و عملا امکان تهیه و تامین ملزومات تولید دارو فراهم نخواهد بود.

وی ادامه داد: باید بدانید که ما در خصوص برخی قطعات و ماشین آلات تولید دارو وابسته به اروپا هستیم و زمانی که انتقال پول به راحتی صورت نگیرد، حتی اگر مواد اولیه هم موجود باشد اگر شما نتوانید ماشین آلات و قطعات داروسازی را در اختیار داشته باشید، امکان تولید فراهم نیست.

رییس هیات مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی با تاکید بر این که به طور حتم تحریم های بانکی عاملی برای آسیب به تامین داروی مردم در ایران خواهد بود، اظهار کرد: در این خصوص فعالیت های جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروغ آشکار آمریکایی ها درباره عدم تحریم دارویی ایران

دروغ آشکار آمریکایی ها درباره عدم تحریم دارویی ایران