مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آبان 1397 ساعت 09:552018-11-10پزشكي

اجرای برنامه جامع پیشگیری از چاقی کودکان با مراقبت های پیش از بارداری


مدیرگروه بهبود تغذیه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از اجرای برنامه جامع پیشگیری و کنترل اضافه وزن و چاقی در کودکان و نوجوانان با مراقبت های پیش از بارداری خبر داد و گفت: - برنامه جامع پیشگیری و کنترل اضافه وزن و چاقی در کودکان و نوجوانان با توجه به روند رو به افزایش چاقی کودکان و احتمال تداوم آن در بزرگسالی، اجرایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، نسرین علیزاده با اشاره به این که حدود 20 درصد کودکان و نوجوانان کشور دچار اضافه وزن و چاقی هستند، گفت: تدوین و اجرای یک برنامه ملی به منظور پیشگیری و کنترل اضافه وزن و چاقی در کودکان و نوجوانان امری ضروری است.

وی تصریح کرد: در این برنامه به مراقبت های پیش از بارداری برای آغاز یک بارداری سالم نیاز است و زنانی که پیش از بارداری دچار اضافه وزن و چاقی هستند و زنانی که با چاقی بارداری خود را آغاز می کنند باید تحت مراقبت های لازم قرار بگیرند.

مدیرگروه بهبود تغذیه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: در این برنامه به نحوه تغذیه کودک پس از تولد نیز نقش مهمی در بروز اضافه وزن و چاقی دارد، الگوی غذایی نادرست به ویژه دریافت کالری اضافه در سال های اول زندگی، رفتارهای غذایی نادرست در خانواده با توجه به الگوگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه جامع پیشگیری از چاقی کودکان با مراقبت های پیش از بارداری

اجرای برنامه جامع پیشگیری از چاقی کودکان با مراقبت های پیش از بارداری