مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آبان 1397 ساعت 10:502018-11-10اقتصادي

در تلاشیم گردشگران بخش های بیشتری از غار قوری قلعه را ببینند


مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری کرمانشاه گفت: در تلاشیم تا گردشگران در نوروز 98 بتوانند از فضاهای جدیدی در غار قوری قلعه بازدید کنند.

- در تلاشیم گردشگران بخش های بیشتری از غار "قوری قلعه" را ببینند مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری کرمانشاه گفت: در تلاشیم تا گردشگران در نوروز 98 بتوانند از فضاهای جدیدی در غار قوری قلعه بازدید کنند.

حامد سپهری در گفت و گو باخبرنگار ایسنا، قوری قلعه را یکی از هفت غار ثبت ملی شده ایران و از منابع زیست محیطی نادر کشور خواند و اظهارکرد: با وجود اینکه تاکنون حدود سه هزار متر از فضای این غار توسط کاوشگران کشف شده، اما درحال حاضر تنها 500 متر آن برای بازدید عموم آزاد است.

وی تاکید کرد: از آنجایی که قوری قلعه از نظر زیست محیطی اهمیت زیادی دارد، لذا رعایت الزامات محیط زیست و منابع طبیعی مانع از آن شده که دیگر بخش های غار مورد بازدید عموم قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری کرمانشاه متذکرشد: درحال تعامل با این دو نهاد هستیم تا راهکاری برای امکانپذیر کردن بازدید گردشگران از سایر بخش های این غار پیدا کنیم.

وی یادآورشد: در این راستا طبق توافقی که اخیرا با یک گروه مستندساز انجام داده ایم، مقرر شده تا بزودی از بخش های مورد نظر فیلم و مستند تهیه کنند تا راهکار بازدید عموم از این فضاها را با محیط زیست و منابع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تلاشیم گردشگران بخش های بیشتری از غار قوری قلعه را ببینند

در تلاشیم گردشگران بخش های بیشتری از غار قوری قلعه را ببینند