مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آبان 1397 ساعت 11:552018-11-10سياسي

افتتاح همایش سواد رسانه ای با محوریت خانواده


افتتاحیه همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی با محوریت خانواده امروز (19آبان ماه) در ساختمان مرکزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

- افتتاحیه همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی با محوریت خانواده امروز (19آبان ماه) در ساختمان مرکزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این همایش باقر ساروخانی (استاد جامعه شناسی ارتباطات)، حجت الاسلام و المسلمین محمود دعایی (مدیر موسسه فرهنگی مطبوعاتی اطلاعات)، حسین انتظامی (قام مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، حسن خجسته (رییس پژوهشکده ارتباطات)، حسن بشیر (استاد ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع))، امیدعلی مسعودی (استاد ارتباطات)، محمد صادق افراسیابی (مشاور رییس و مدیر گروه فرهنگ سازی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) و .

حضور داشتند.

حسن بشیر در ابتدای همایش سخنرانی کرد و مراحل اجرایی توجه به فعال سازی سواد رسانه ای و اطلاعاتی در کشور را در سه مرحله شناخت، توانمندسازی و تفکر انتقادی دانسته و تأکید کرد که برای تحقق مرحله شناخت نیازمند تحلیل ارزیابی و انتخاب آگاهانه هستیم.

رییس هیات علمی همایش سواد رسانه ای، توانمندسازی را مرحله ای دانست که نیازمند آموزش، توانایی، دسترسی، مهارت سازی و تعامل فعال است و اینکه با آموزش به تعامل فعال می رسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح همایش سواد رسانه ای با محوریت خانواده

افتتاح همایش سواد رسانه ای با محوریت خانواده