مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آبان 1397 ساعت 09:202018-11-11اقتصادي

خراسان جنوبی در کشت گلخانه ای پیشتاز باشد


وزیر جهاد کشاورزی خواستار ورود کشاورزان به حوزه گلخانه ای شد و گفت: گلخانه در خراسان جنوبی کم داریم و باید به سمت توسعه این حوزه پیش برویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود حجتی، امروز 20 آبان جاری در مراسم بهره برداری از پروژه تجهیز و نوسازی در سطح 800 هکتار اراضی کشاورزی طبس، گفت: از کشاورزانی که با اجرای طرح هایی باعث کاهش آب و افزایش بازدهی می شوند و همچنین با یکپارچه شدن قطعات مزارع کشاورزی خود موافقت کردند، تقدیر و تشکر می کنیم.

وی افزود: همکاری کشاورزان باید در اصلاح روش کشاورزی و الگوی کاشت و مکانیزه شدن کشاورزی بیشتر شود که اصلاح باعث کاهش میزان آب و افزایش بهره وری می شود.

حجتی با اشاره به وجود واحدهای دامی نژادهای جدید در طبس، گفت: پنج هزار دام اصلاح نژاد جدید در طبس نشان دهنده پیشتاز، همیار و همکار بودن کشاورزان و دامدارن است.

وزیر جهاد کشاورزی خواستار ورود کشاورزان به حوزه گلخانه ای شد و تصریح کرد: گلخانه در خراسان جنوبی کم داریم و باید به سمت توسعه این حوزه پیش برویم.

حجتی یادآورشد: می توانیم با استفاده از گلخانه ها با صرف کمترین انرژی درآمدزایی خوبی ایجاد کنیم و اگر محصولات صیفی و سبزی را به سمت گلخانه ها هدایت کنیم، ضمن مصرف کم آب، درآمد بالایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی در کشت گلخانه ای پیشتاز باشد

خراسان جنوبی در کشت گلخانه ای پیشتاز باشد