مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آبان 1397 ساعت 10:462018-11-11اقتصادي

همدان مهیای یک میزبانی بزرگ/ گام به گام تا توسعه با (UNWTO)


همدان، کهن شهر ایران زمین و پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی در سال 2018، این روزها مهیای یک میزبانی بزرگ با عنوان چهلمین اجلاس اعضای وابسته سازمان جهانی جهانگردی است که این رویدادها گردشگری همدان را در جهان ثبت کرد.

- گردشگری همدان در 2018 ثبت شد همدان مهیای یک میزبانی بزرگ/ گام به گام تا توسعه با (UNWTO) همدان، کهن شهر ایران زمین و پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی در سال 2018، این روزها مهیای یک میزبانی بزرگ با عنوان چهلمین اجلاس اعضای وابسته سازمان جهانی جهانگردی است که این رویدادها گردشگری همدان را در جهان ثبت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، همدان 2018 که عنوان پایتختی کشورهای آسیایی را تا پایان سال جاری میلادی به خود اختصاص داده، فردا میزبان چهلمین اجلاس اعضای وابسته سازمان جهانی جهانگردی است.

کهن شهر همدان فردا میزبان دبیرکل جدید سازمان جهانی جهانگردی است که در نخستین سفر خارجی خود پس از قبول این مسئولیت به همراه 70 میهمان خارجی از 30 کشور جهان به همدان خواهد آمد.

چهلمین اجلاس اعضای وابسته سازمان جهانی جهانگردی درست در حال و هوای تحریم های یکجانبه ترامپ و بازی های کارتونی او در صفحات مجازی روزهای 21 و 22 آبان ماه در شهر همدان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان مهیای یک میزبانی بزرگ/ گام به گام تا توسعه با (UNWTO)

همدان مهیای یک میزبانی بزرگ/ گام به گام تا توسعه با (UNWTO)