مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آبان 1397 ساعت 10:462018-11-11سياسي

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور : 30 درصد دفاتر اسناد رسمی کشور در تهران است


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به ضرورت انجام برخی از اقدامات ثبتی در تهران گفت: حدود یک سوم دفاتر اسناد رسمی در تهران است و بیست درصد مراجعه کنندگان سازمان نیز در تهران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، احمد تویسرکانی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان تهران اظهار کرد: استان تهران ویژگی های خاص و پیچیدگی های کاری دارد و وسعت کار در این استان بسیار زیاد است.

دغدغه جدی من از بدو ورود به این سازمان رفع آشفتگی های مالکیتی و مسئولیت های سازمان ثبت که عمده آن هم در استان تهران بود.

وی با بیان اینکه حدود یک سوم دفاتر اسناد رسمی در تهران است و بیست درصد مراجعه کنندگان سازمان نیز در تهران هستند، افزود: فضایی که در سال 88 در تهران و حتی کشور با آن مواجه بودیم تبیین نشد تا وضعیت کنونی به خوبی درک شود البته اگر وضعیت آن زمان تشریح میشد نگرانی هایی ایجاد می شد.

تویسرکانی ادامه داد: آن زمان 30 درصد معاملات در دفاتر اسناد رسمی نبود و در دفاتر املاک ثبت نمی شد و برخی اسناد هم داخل گونی ها پوسیده بود و در حالی که ملکی به نام شخصی بود در دفاتر ثبت، نام این شخص ثبت نشده بود و این موضوع نگران کننده ای بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور : 30 درصد دفاتر اسناد رسمی کشور در تهران است

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور : 30 درصد دفاتر اسناد رسمی کشور در تهران است