مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آبان 1397 ساعت 08:552018-11-12بين الملل

کره شمالی: رزمایش کره جنوبی- آمریکا نقض توافقات است


یکی از رسانه های کره شمالی امروز (دوشنبه) گزارش داد، از سرگیری مانورهای نظامی در مقیاس کوچک میان آمریکا و کره جنوبی نقض کننده توافقاتی است که با هدف کاهش تنش در شبه جزیره کره به دست آمده است.

- یکی از رسانه های کره شمالی امروز (دوشنبه) گزارش داد، از سرگیری مانورهای نظامی در مقیاس کوچک میان آمریکا و کره جنوبی نقض کننده توافقاتی است که با هدف کاهش تنش در شبه جزیره کره به دست آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، حدود 500 نیروی ویژه آمریکا و کره جنوبی اخیرا رزمایشی مشترک را برگزار کردند که قرار بود در ژوئن سال جاری میلادی برگزاری شود.

روزنامه رودونگ سینمون چاپ کره شمالی امروز نوشت: برنامه تبادل تفنگداران ویژه نیروی دریایی کره جنوبی موسوم به KMEP نقض کننده توافق 19 سپتامبر سال جاری میلادی امضا شده میان مقام های دو کره است که در آن خواسته شده بود تا تمامی اقدامات خصمانه متوقف شود.

این روزنامه در ادامه نوشت: این رزمایش مشترک دو هفته ای مستقیما علیه توافق نظامی بین دو کره است که در آن وعده توقف تهدیدهای منجر به جنگ و روابط خصمانه در شبه جزیره کره داده شده بود.

یکی از سخنگوهای وزارت دفاع کره جنوبی امروز این انتقادها از سوی پیونگ یانگ را رد کرده و گفت که آنها رزمایش های دفاعی با حضور یگان های کم تعداد بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی: رزمایش کره جنوبی- آمریکا نقض توافقات است

کره شمالی: رزمایش کره جنوبی- آمریکا نقض توافقات است