مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آبان 1397 ساعت 10:502018-11-12اقتصادي

عرضه اولیه گوشی های تاشوی سامسونگ چقدر است؟


سامسونگ اعلام کرده است که قصد دارد در نیمه نخست سال آینده میلادی یک میلیون گوشی هوشمند تاشو و انعطاف پذیر خود را روانه بازارهای جهانی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حدود یک سال است که غول های تکنولوژی همچون سامسونگ از برنامه های خود برای معرفی و عرضه گوشی های هوشمند تاشو و انعظاف پذیر خبر داده اند.

از آنجایی که بازار گوشی های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت های جدید، دیگر نمی دانند که برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان باید چه کار کنند، به سمت گوشی های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

دی جی کوه، مدیر بخش موبایل شرکت سامسونگ به تازگی پس از آنکه این شرکت پیش نمایشی از نمایشگر انعطاف پذیر خود تحت عنوان اینفینیتی فلکس را در جریان کنفرانس توسعه دهندگان رونمایی کرد، حالا اعلام کرده است که سامسونگ قصد دارد در نیمه نخست سال 2019 میلادی حداقل یک میلیون گوشی هوشمند تاشو و انعطاف پذیر خود را به بازارهای جهانی عرضه کند.

چندماه اخیر اخبار و گزارش های متعددی از معرفی و عرضه گوشی های هوشمند تاشو توسط برخی از بزرگترین تولیدکنندگان موبایل همچون سامسونگ، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه اولیه گوشی های تاشوی سامسونگ چقدر است؟

عرضه اولیه گوشی های تاشوی سامسونگ چقدر است؟