مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آبان 1397 ساعت 11:262018-11-12بين الملل

بوش به رغم اعتراضات مخالفان، «مدال آزادی» گرفت+عکس و فیلم


معترضان آمریکایی به جنگ های واشنگتن بعد از حملات 11 سپتامبر 2001 در افغانستان و عراق، در مخالفت با اعطای «مدال آزادی» به جورج بوش پسر تظاهرات و تجمع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اقدام یک نهاد آمریکایی موسوم به مرکز ملی قانون اساسی در اعطای جایزه مدال آزادی به رییس جمهور جنگ طلب سال های 2000 تا 2008 این کشور، سبب تظاهرات و تجمعات فعالان آمریکایی در شهر فیلادلفیا شد.

بنا بر گزارش سی بی اس، مراسم روز یکشنبه در شهر فیلادلفیا ایالت پنسیلوانیا این مرکز آمریکایی برای اعطای جایزه موسوم به مدال آزادی با حواشی زیادی برگزار شد.

در مراسم مرکز ملی قانون اساسی ، مدال مذکور به جورج بوش پسر و لورا بوش همسر او اختصاص داده شد و جو بایدن معاون رییس جمهور آمریکا در دولت سابق این کشور شخصا این مدال را به گردن بوش انداخت.

اعظای این جایزه سبب اعتراض مخالفان به مواضع جنگ طلبانه بوش پسر شد و اعتراض آنها قبل از برگزاری مراسم و حتی حین برگزاری آن ادامه داشت.

طبق گزارش ها، حدود 30 نفر از کهنه سربازان و مخالفان جنگ پیش از برگزاری مراسم در فیلادلفیا تلاش کردند جاده منتهی به مرکز برگزاری مراسم را مسدود کنند.

بعد از آغاز مراسم هم، تعدادی از مخالفان حین سخنرانی جو بایدن در خصوص شایستگی بوش و همسرش برای دریافت مدال آزادی ، با سر و صدا، سوت و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوش به رغم اعتراضات مخالفان، «مدال آزادی» گرفت+عکس و فیلم

بوش به رغم اعتراضات مخالفان، «مدال آزادی» گرفت+عکس و فیلم