مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آبان 1397 ساعت 12:262018-11-12اقتصادي

جایگزینی ساندرو به جای پراید لغو شد


بر اساس بخشنامه سایپا جایگزینی خودروهای پراید و تیبا به جای ساندرو و پارس تندر کن لم یکن اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، طی اطلاعیه شماره 335087 شرکت خودروسازی سایپا، اطلاعیه شماره 333580 این شرکت که در مورخ 19 آبان ابلاغ شده بود، را کن لم یکن اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در اطلاعیه جدید این شرکت آمده است:   با سلام و احترام بدین وسیله به اطلاع شبکه نمایندگی های بازار و فروش گروه خودروسازی سایپا می رساند که بخشنامه شماره 333580 مورخ 19 آبان 97 کن لم یکن اعلام می گردد.

به گفته یکی از فعالان بازار خودرو کن لم یکن شدن بخشنامه قبلی به دلیل نارضایتی مردم انجام شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پیش از این شرکت خودروسازی سایپا طی اطلاعیه ای به شماره 333580 اعلام کرده بود که به دلیل تأخیر پیش آمده در ایفای تعهدات انواع محصولات رنو شرکت پارس خودرو، خودروهای خانواده پراید و تیبا را جایگزین ساندرو و پارس تندر می شود.

همچنین امروز در افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودروی خاورمیانه در تهران محمدرضا سروش به ارائه توضیحاتی در خصوص دلیل این تصمیم گیری پرداخت و اعلام کرد که با توجه به تعهداتی که به دلیل خروج شرکت رنو از ایران از سوی شرکت سایپا بی پاسخ مانده است، با خودروهای موجود که قابلیت تولید در داخل دارند در تلاش برای حل و فص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگزینی ساندرو به جای پراید لغو شد

جایگزینی ساندرو به جای پراید لغو شد