مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آبان 1397 ساعت 14:202018-11-12اقتصادي

سرما در کوچه یخچال


در محدوده خیابان هاتف و کوچه ای که زمانی به مرکز فروش لوازم خانگی اصفهان معروف بود و در هیاهوی خرید، گاری های بزرگ، جهیزیه دختران را تا پای ماشین ها می برند، - اما پس از تغییر شرایط اقتصادی، گرمای کسب و کار "کوچه یخچال" به سرما تبدیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از تحریم دوباره ایران از سوی آمریکا و به دنبال افزایش نرخ ارز، بازار لوازم خانگی به یک باره دچار شوک قیمتی عجیبی شد، به نحوی که طی چند ماه گذشته قیمت ها حتی بیش از چهار برابر گران شد و به گفته خریداران، بازار لحظه ای تغییر می کند.

قیمت لوازم خانگی در سال های گذشته با تغییر فصل و در ابتدای هر سال حدود 10 درصد افزایش می یافت، در این شرایط برخی فروشندگان در پایان سال برای کسب سود 10 درصدی، مقداری جنس را احتکار می کردند، اما اکنون باوجود افزایش ناگهانی لوازم خانگی مدام احتکار و تغییر و افزایش بی رویه قیمت ها رخ می دهد تا جایی که قیمت لوازم خانگی از دو برابر هم گذشته و چند برابر نرخ سال 96 در بازار فروخته می شود، این در حالی است که فروشندگان معتقدند خریداران دیگر توان خرید ندارند.

طبق مشاهدات میدانی خبرنگار ایسنا از بازار لوازم خانگی اصفهان در محدوده خیابان هاتف و کوچه یخچال که مرکز فروش لوازم خانگی است؛ فروشندگان و خریداران از آشفتگی این بازار و تغییرات لحظه ای آن گلایه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرما در کوچه یخچال

سرما در کوچه یخچال