مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 11:102018-11-13فرهنگي

ترجمه «دایی جان ناپلئون» به همراه چندکتاب دیگر به ایتالیایی


کتاب هایی از ایرج پزشکزاد، مصطفی مستور، آیدا مرادی آهنی، زهرا عبدی و مجید قیصری به به زبان ایتالیایی ترجمه می شود.

- ترجمه دایی جان ناپلئون به همراه چندکتاب دیگر به ایتالیایی کتاب هایی از ایرج پزشکزاد، مصطفی مستور، آیدا مرادی آهنی، زهرا عبدی و مجید قیصری به به زبان ایتالیایی ترجمه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،فرانچسکو بریوسکی از ناشران ایتالیایی است و انتشارات بریوسکی موسسه ای بین المللی که بیشتر با کشورهای چین، کره، آلمان و اسپانیا همکاری کرده است.

این ناشر در سه سال گذشته با همکاری شهر کتاب رمان های سووشون سیمین دانشور، بامداد خمار فتانه حاج سیدجوادی، من و اتاق های زیر شیروانی طاهره علوی، روز حلزون زهرا عبدی و هیچ وقت لیلا قاسمی را به ایتالیایی ترجمه و منتشر کرده است که در رسانه های ایتالیایی انعکاس یافته و در فروشگاه های کتاب مشهور ایتالیا توزیع شده است.

روز سه شنبه 15 آبان، علی اصغر محمدخانی-معاون فرهنگی و بین الملل شهر کتاب- به همراه کوروش کمالی سروستانی- مدیر مرکز سعدی شناسی- با فرانچسکو بریوسکی و مارگریت ویزمن، معاون موسسه بریوسکی، در دفتر این انتشاراتی در شهر میلان دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار، قرار شد در سال آینده کتاب های دایی جان ناپلئون ایرج پزشکزاد، عشق و چیزهای دیگر مصطفی مستور، شهرهای گمشده آیدا مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجمه «دایی جان ناپلئون» به همراه چندکتاب دیگر به ایتالیایی

ترجمه «دایی جان ناپلئون» به همراه چندکتاب دیگر به ایتالیایی