مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 12:152018-11-13ورزشي

کلیپرز بعد از 4 سال گلدن استیت را در خانه شکست داد


رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا با برگزاری 9 دیدار پیگیری شد که لس آنجلس کلیپرز بعد از نزدیک به چهار سال توانست برابر گلدن استیت به برتری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه رقابت های لیگ بسکتبال NBA، تیم لس آنجلس کلیپرز موفق شد در خانه در سالن استپلس سنتر در پایان وقت اضافه اول با نتیجه 121 بر 116 گلدن استیت واریرز را شکست دهد.

برای کلیپرز لو ویلیام 25 امتیاز و مونترزل هارل 23 امتیاز از روی و بازیکن سال اولی خود گیلچس الکساندر 18 امتیاز کسب کردند تا بعد از تقریبا چهار سال در خانه، گلدن استیت را شکست دهند.

برای گلدن استیت کوین دورانت قبل از ترک زمین در وقت اضافه به خاطر شش خطا شدن، با ثبت 33 امتیاز، 11 ریباند و 10 پاس منجر به گل، تریپل دبل کرده بود.

کلی تامپسون هم 31 امتیاز کسب کرد ولی در نبود استفن کری و عدم تشکیل زوج اسپلش برادرز فقط 5 شوت سه امتیازی موفق از 16 اقدام خود را وارد سبد کرد که برای جلوگیری از سومین شکست مدافع عنوان قهرمانی کافی نبود.

تیم کلیپرز در 5 دقیقه و 15 ثانیه مانده به پایان با 11 امتیاز اختلاف و با نتیجه 106 بر 95 از حریف پیش بود ولی در نهایت گلدن استیت بازی را در عدد 106 به تساوی کشاند.

در اوقات اضافی تیم بدون ستاره کلیپرز با 10 امتیازی که لو ویلیام کسب کرد موفق شد گلدن استیت را شکست دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیپرز بعد از 4 سال گلدن استیت را در خانه شکست داد

کلیپرز بعد از 4 سال گلدن استیت را در خانه شکست داد