مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 14:512018-11-13پزشكي

آلودگی هوا ششمین عامل مرگ ومیر در ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کامران باقری لنکرانی سه شنبه 22 آبان در کنفرانسی خبری، با تاکید بر اینکه باید در خصوص آلودگی هوا دقت عمل بیشتری داشت، - رییس مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه آلودگی هوا در شهر های بزرگ ایران رو به افرایش است، گفت: آلودگی هوا ششمین عامل مرگ و میر در ایران به ویژه میان مبتلایان به سرطان و بیماری های تنفسی محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کامران باقری لنکرانی سه شنبه 22 آبان در کنفرانسی خبری، با تاکید بر اینکه باید در خصوص آلودگی هوا دقت عمل بیشتری داشت، افزود: در مقایسه با کشور های همسایه، ایران جزو کشور های بحرانی در این زمینه محسوب نمی شود؛ اگرچه حدود 20 درصد مرگ و میر های ناشی از بیماری های تنفسی در ایران به دلیل آلودگی هوا است.

وی با اشاره به برگزاری هفتمین سمینار بین المللی سلامت زنان، گفت: موضوع محوری هفتمین سمینار بین المللی سلامت زنان را مخاطرات محیطی و سلامت زنان اعلام و اضافه کرد: زندگی مدرن فعلی و وجود مواد صنعتی، انسان ها را نسبت به گذشته در معرض خطرات جدی قرار داده است.

وی با اشاره به ارائه 40 سخنرانی شفاهی برگزیده در این سمینار دو روزه، گفت: مجموعا 463 مقاله به دبیرخانه سمینار ارسال شده که 330مقاله پس از داوری نهایی به شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا ششمین عامل مرگ ومیر در ایران

آلودگی هوا ششمین عامل مرگ ومیر در ایران