مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 19:062018-11-13اقتصادي

برای توسعه گردشگری روستایی برنامه ریزی شود


معاون منطقه ای آسیا اقیانوسیه سازمان جهانی جهانگردی خواستار در نظر گرفتن برنامه ای مدون برای حرکت در مسیر توسعه گردشگری روستایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، هوانگ هری امشب در حاشیه اجلاس جهانی گردشگری در همدان اظهار داشت: اکوتوریسم گردشگری روستایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید از مزایای آن بهره مند شد.

وی با بیان اینکه باید ضمن برنامه ریزی، با برنامه مشخصی در خصوص توسعه گردشگری روستایی پیش رفت، گفت: توسعه گردشگری روستایی منجر به درآمدزایی و توسعه این مناطق می شود.

معاون منطقه ای آسیا اقیانوسیه سازمان جهانی جهانگردی توسعه گردشگری روستایی را یکی از نیازهای امروز جهان به ویژه در کشورهای مستعد عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات و بازاریابی معاونت گردشگری میراث فرهنگی نیز با اشاره به مباحثی در خصوص ضرورت تشکیل شبکه جهانی روستاهای گردشگری بیان کرد: این طرح در جلسه شورای گفت وگوی کشورهای آسیایی به عنوان یکی از بندهای مهم اجلاسی که در همدان برگزار شد مد نظر قرار گرفت.

محمدابراهیم لاریجانی با بیان اینکه این طرح باید علاوه بر آسیا در جهان اجرا شود، گفت: در سال 2020 اجلاسی با موضوع اکوتوریسم و گردشگری روستایی برگزار می شود که باعث پیوند خوردن روستاها به یکدیگر و انتقال تجارب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای توسعه گردشگری روستایی برنامه ریزی شود

برای توسعه گردشگری روستایی برنامه ریزی شود