مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 19:462018-11-13سياسي

از برابری حقوق زن و مرد در ایران شگفت زده شدم


عضو وابسته به سازمان جهانی گردشگری گفت: از دیدن بانوان ایرانی و برابری حقوق زن و مرد در ایران و فعالیت آنها در عرصه های مختلف شگفت زده شدم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، راجاشری آجیت عصر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه اجلاس جهانی گردشگری با بیان اینکه همدان پتانسیل و ظرفیت بالایی در زمینه گردشگری دارد، اظهار کرد: ایران و همدان آثار تاریخی خوبی دارد اما این آثار به جهانیان کمتر معرفی شده است.

وی با بیان اینکه محتوای اجلاس جهانی گردشگری در همدان بسیار خوب بود، گفت: همدان در گردشگری غذا و موسیقی سنتی جاذبه خوبی دارد که باید از آن برای درآمدزایی استفاده شود.

 مدیر شرکت کیتس هندوستان با اشاره به اینکه آثار تاریخی همدان به خوبی معرفی نشده است، عنوان کرد: همدان می تواند در زمینه گردشگری ضمن تعریف موارد قابل توجه بسته های گردشگری غذایی و تورهای طبخ غذا نیز مد نظر داشته باشد.

وی با بیان اینکه این سفر تجربه اولم از ایران است ، ادامه داد: قبلا تجربه ای از ایران نداشتم ولی همیشه در کتاب ها درباره ایران و فرهنگ ایرانی مطالعه داشته ام.

راجاشری آجیت ادامه داد: از دیدن بانوان ایرانی و برابری حقوق زن و مرد در ایران و فعالیت آنها در عرصه های مختلف شگفت زده شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از برابری حقوق زن و مرد در ایران شگفت زده شدم

از برابری حقوق زن و مرد در ایران شگفت زده شدم