مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 آبان 1397 ساعت 11:502018-11-17سياسي

جهانگردی که داعش و انسان اولیه دیده...


از کودکی عاشق جهانگردی بود، در حالی که تنها 23 سال داشت به دنبال یک اتفاق خانوادگی وارد این حوزه شد و امروز با 250 سفر به بیش از 65 کشور دنیا، از جهانگردان مطرح کشورمان محسوب می شود.

- از کودکی عاشق جهانگردی بود، در حالی که تنها 23 سال داشت به دنبال یک اتفاق خانوادگی وارد این حوزه شد و امروز با 250 سفر به بیش از 65 کشور دنیا، از جهانگردان مطرح کشورمان محسوب می شود.

وی مواجه شدن با گروه تروریستی داعش، انسان های اولیه، حیات وحش برزیل و سونامی فیلیپین را از شگفت‏‏ انگیزترین تجارب سفرهایش بیان می‏‏ کند.

البته موقعیت های خوبی هم برای زندگی در کشورهای دیگر داشته است ولی خودش در این باره می گوید: هیچ وقت حتی کسانی که کشور را هم ترک کرده اند نمی توانند از خاک وطن خود بگذرند چرا که وطن چیز دیگری است و هیچ کجای دنیا با بهترین امکانات و رفاه هم نمی تواند آرامش زندگی در وطن را به آدم بدهد.

آموختن جهانگردی در بزرگترین دانشگاه دنیا عرفان فکری متولد 28 فروردین سال 1358 در تهران با اشاره به این که جهانگردی نه تنها یک رشته بلکه بخشی از عمر وی محسوب می شود، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار می کند: 17 سال پیش در حالی که به طبیعت و طبیعتگردی علاقمند بودم، با پایان یافتن دوره تحصیلات عالی، عزم خود را برای قدم گذاشتن در مسیر جهانگردی به عنوان یک علاقه ی شخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگردی که داعش و انسان اولیه دیده...

جهانگردی که داعش و انسان اولیه دیده...