مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 00:562018-11-17بين الملل

راکتی که صهیونیست ها از ترس آن مجبور به پذیرش آتش بس شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، یک وبسایت نزدیک به منابع امنیتی رژیم صهیونیستی در گزارشی به سلاح های در دسترس گروههای مقاومت فلسطین اشاره و تأکید کرد که وجود این سلاح ها، - یک وبسایت صهیونیستی نزدیک به منابع امنیتی این رژیم مدعی شد که پس از شلیک یک راکت پیشرفته از سوی گروه های فلسطینی، سران صهیونیست به سرعت خواستار آتش بس شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، یک وبسایت نزدیک به منابع امنیتی رژیم صهیونیستی در گزارشی به سلاح های در دسترس گروههای مقاومت فلسطین اشاره و تأکید کرد که وجود این سلاح ها، نتانیاهو را مجبور به پذیرش آتش بس کرده است.

به نوشته پایگاه عبری زبان دبکا، ارتش صهیونیستی و تمامی مؤسسات امنیتی این رژیم عامدانه در خصوص پیشرفت نظامی فلسطینی ها سخن نمی گویند.

طبق این گزارش، جنبش جهاد اسلامی فلسطین برای اولین بار در جریان این جنگ دو روزه، در سیزدهم ماه میلادی جاری راکتی را شلیک کرد که یک پیشرفت نظامی جدید محسوب می شد.

این راکت با قطر بدنه 333 میلی متر و با برد کوتاه 11 کیلومتر شهرک صهیونیست نشین عسقلان را به دقت هدف قرار داد.

به نوشته دبکا، این راکت مخصوص هدف قرار دادن آتش بار سامانه گنبد آهنین است و با دقت بالایی که دارد می تواند نیروهای زرهی، مقر فرماندهی و استحکامات دفاعی را هدف قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راکتی که صهیونیست ها از ترس آن مجبور به پذیرش آتش بس شدند

راکتی که صهیونیست ها از ترس آن مجبور به پذیرش آتش بس شدند