مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 11:402018-11-18اقتصادي

جدی ترین گزینه، خودش بازنشسته است


رخت قانون منع بکارگیری بازنشستگان بر تن تعداد زیادی از معاونان وزیر نفت از جمله مدیران عامل شرکت های ملی نفت، گاز و پتروشیمی هم نشسته است.

در این راستا برای این شرکت ها گزینه های مختلفی مطرح شده است.

- تازه ترین خبرها از شرکت ملی نفت به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قانون منع بکارگیری بازنشتگان 24 شهریورماه ابلاغ شد و دستگاه ها از آن تاریخ 60 روز فرصت داشتند که این قانون را اجرایی کنند.

جمع کثیری از مسوولان نفتی شامل این قانون می شوند که مهم ترین آنان مدیرعامل سه شرکت اصلی و کلیدی وزارت نفت یعنی نفت، گاز و پتروشیمی است.

هنوز مقامی به صورت رسمی هیچ فردی را به عنوان جایگزین مدیران عامل شرکت های مذکور معرفی نکرده است، اما اسامی زیادی برای به مسند نشستن در این سه شرکت دهان به دهان می چرخد.

در این میان در هفته های اخیر گزینه های متعددی برای جایگزینی کاردر در شرکت ملی نفت مطرح شده که برخی از آنان از دل وزارت نفت و برخی دیگر خارج از این وزارتخانه هستند.

گزینه های نفتی از سیدصالح هندی - مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، گرفته تا محمد مشکین فام - مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، و محسن پاک نژاد - معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید، در این گمانه زنی ها مطرح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدی ترین گزینه، خودش بازنشسته است

جدی ترین گزینه، خودش بازنشسته است