مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 14:252018-11-18اقتصادي

سفر اروپایی ها به ایران 2 درصد رشد کرد


معاون گردشگری کشور از رشد سفر گردشگران خارجی به ایران خبر داد و گفت: تا 45 روز پیش، سفر گردشگران اروپایی با 19 درصد کاهش روبرو بود که اکنون این فاصله کمتر شده و به 17 درصد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولی تیموری با بیان این که آمار گردشگران ورودی از طریق پلیس مهاجرت ثبت می شود و آمار گردشگران داخلی را استان ها اعلام می کنند و حجم سفرهای خارجی را سازمان هواپیمایی و مبادی خروجی بین المللی ثبت می کنند، افزود: لازمه دقت در این آمارها تنظیم حساب اقماری گردشگری است که تا کنون از آن بی بهره بوده ایم.

در واقع با تغییراتی که در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رخ داد، استقرار سیستم های اقماری نیز به تعویق افتاد.

هزینه کرد گردشگران همسایه در ایران به اندازه گردشگران غربی شده وی سپس با اشاره به وضعیت آماری گردشگران خارجی در ایران، اظهار کرد: با وجود کاهش سفر گردشگران اروپایی به ایران که آن نیز درحال رشد است، بیشترین گردشگران ورودی به ایران از کشورهای منطقه هستند که انگیزه آن ها از سفر به ایران بیشتر زیارتی، سلامت و یا تفریح است و میزان هزینه کرد آن ها تقریبا با گردشگران فرهنگی ایران که آمارشان در این مدت کاهش داشته، برابری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر اروپایی ها به ایران 2 درصد رشد کرد

سفر اروپایی ها به ایران 2 درصد رشد کرد