مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 12:102018-11-20سياسي

همکاری با جهاددانشگاهی برای برند سازی و فعالیت در حوزه دانش بنیان


معاون اقتصادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در دیدار با رییس جهاددانشگاهی، همکاری با این نهاد برای برندسازی و فعالیت در حوزه دانش بنیان را از مدیران ارشد ستاد اجرایی خواستار شد.

- معاون اقتصادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در دیدار با رییس جهاددانشگاهی تاکید کرد همکاری با جهاددانشگاهی برای برند سازی و فعالیت در حوزه دانش بنیان معاون اقتصادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در دیدار با رییس جهاددانشگاهی، همکاری با این نهاد برای برندسازی و فعالیت در حوزه دانش بنیان را از مدیران ارشد ستاد اجرایی خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس جهاددانشگاهی و معاونین و مدیران ارشد جهاد در نشستی مشترک با معاون اقتصادی و مدیران هلدینگ های اقتصادی، انرژی ودانش بنیان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای توسعه همکاری فناورانه دو طرف بحث و تبادل نظر کردند.

در این نشست دکتر حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی، به معرفی توانمندی های فناورانه جهاددانشگاهی در حوزه طراحی و ساخت دکل حفاری، دستگاه لوله مغزی سیار، الکترو موتورهای دور متغیر، مبدل ها و منابع تغذیه صنعتی، طراحی و ساخت سیستم های نمکزدایی، بازوهای بارگیری نفت خام، مته های حفاری و پمپ های درون چاهی ESP و همچنین پاکسازی خاک های آلوده به مواد هیدروکربوری و تولید کربن فعال از قیر طبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری با جهاددانشگاهی برای برند سازی و فعالیت در حوزه دانش بنیان

همکاری با جهاددانشگاهی برای برند سازی و فعالیت در حوزه دانش بنیان