مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 12:502018-11-20سياسي

لزوم تمرکز بر گردشگری داخلی و جشنواره ای


معاون گردشگری میراث فرهنگی فارس تاکید کرد که برای جبران وضعیت اقتصادی آژانس های مسافرتی به دلیل روند کاهشی بخش گردشگری خارجی، باید بر گسترش تورهای گردشگری بومی و جشنواره ای تمرکز کرد.

- مؤید محسن نژاد در گفت وگو با ایسنا ، با تصریح اینکه اعمال و تشدید تحریم های ظالمانه بر ورود گردشگر و درآمدهای حاصل از آن در کل کشور و به تبع آن استان فارس بی تاثیر نبوده است، گفت: تحریم ها موضوع جدیدی نیست؛ سال هاست که با تبلیغات منفی دشمن در این زمینه و با هدف ممانعت از ورود گردشگر به ایران مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه عمده تورهای کاهشی فارس از سال های گذشته مربوط به گردشگران اروپایی و آمریکایی بوده است، خاطرنشان کرد: تشدید این موضوع موجب شد تا از ابتدای امسال بر تقویت و توسعه گردشگری داخلی متمرکز شویم .

معاون گردشگری میراث فرهنگی فارس ادامه داد: به عنوان مثال کشورهای عربی نظیر عراق و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس مانند عمان بیش از هر موضوعی برای دریافت خدمات پزشکی و درمانی و زیارت اماکن متبرکه نظیر بارگاه ملکوتی حضرت شاهچراغ(ع) به فارس و شیراز سفر می کنند؛ لذا به دنبال آن هستیم تا با انجام برنامه ریزی مناسب، مباحث گردشگری جایگرین را در شرایط فعلی در دستور کار قرار دهیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تمرکز بر گردشگری داخلی و جشنواره ای

لزوم تمرکز بر گردشگری داخلی و جشنواره ای