مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 16:452018-11-20فرهنگي

یک کنسرت و دو رونمایی آلبوم


همزمان با برگزاری کنسرت «ره عشق» به هنرمندی بردیا صدرنوری و علیرضا چراغچی از دو آلبوم «عاشقانه در باران» و «نیایش» در تالار وحدت رونمایی می شود.

- همزمان با برگزاری کنسرت ره عشق به هنرمندی بردیا صدرنوری و علیرضا چراغچی از دو آلبوم عاشقانه در باران و نیایش در تالار وحدت رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آلبوم عاشقانه در باران با شعر و دکلمه بابک صدرنوری و موسیقی بردیا صدرنوری و آلبوم بی کلام نیایش با تک نوازی پیانو بردیا صدرنوری پنجشنبه اول آذر ماه همزمان با برگزاری کنسرت ره عشق به نوازندگی پیانو بردیا صدرنوری و نوازندگی ویولن علیرضا چراغچی در تالار وحدت، به صورت رسمی رونمایی خواهند شد.

آلبوم عاشقانه در باران مشتمل بر 21 قطعه موسیقایی با شعر و دکلمه بابک صدرنوری و آهنگسازی و نوازندگی پیانو بردیا صدرنوری است که در این اثر ناصر ایزدی به عنوان مدیر موسیقی، پرهام عرب طراح گرافیک، حمیدرضا یاسوری صدا بردار، امید نیک بین میکس مسترینگ، مریم صدرنوری طراح جلد، مهرناز کرمی مشاور هنری، عوامل اجرایی را تشکیل می دهند.

عاشقانه در باران ، رنگین کمان عشق ، تا بهاری دیگر ، شاعرتراز همیشه ، پنجره تنهایی ، هفت سین ، صدای فاصله ها ، با این همه درد ، سکوت و فریاد ، باران که می بارد ، آسمان شاعر شده است ، وسعت خوشبختی ، درآغوش باد ، سفرهای بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کنسرت و دو رونمایی آلبوم

یک کنسرت و دو رونمایی آلبوم