مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 09:502018-11-21فناوري

گوشی های گلکسی Note9 و A9 در ایران رونمایی شدند


شرکت سامسونگ الکترونیکس روز دوشنبه 28 آبان طی مراسمی رسمی ضمن افتتاح اولین نمونه از نسل جدید فروشگاه‎های اختصاصی برند خود در بلوار اندرزگو، - از گوشی های گلکسی Note9 و A9 برای ورود به بازار ایران رونمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام سامسونگ، فروشگاه اندرزگو این برند از نسل جدید فروشگاه های این شرکت محسوب می شود که با نوآورانه ترین ایده های طراحی و معماری ساخته شده تا ضمن ایجاد تجربه ای جذاب از فناوری، فضایی راحت و دلپذیر را برای مراجعه کنندگان خلق کند.

در این فروشگاه مراجعه کنندگان از نزدیک با گوشی های موبایل، ابزارهای پوشیدنی و لوازم جانبی سامسونگ آشنا می شوند و امکان تجربه کار با آنها را در فضایی زیبا خواهند داشت.

فروشگاه اندرزگو، سومین فروشگاه مدرن سامسونگ در جهان و پیشرفته ترین نمونه از نسل جدید فروشگاه های این شرکت در منطقه خاورمیانه به شمار می رود.

در ابتدای این مراسم بام سوک هانگ، مدیر سامسونگ الکترونیکس در ایران گفت: سامسونگ همیشه متعهد به رعایت کیفیت، تعالی و نوآوری در همه محصولات خودش بوده تا شما بتوانید بیشترین بهره را از زندگی های پرشتاب امروزی ببرید.

اما اینجا در ایران، ما یک تعهد دیگر هم داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشی های گلکسی Note9 و A9 در ایران رونمایی شدند

گوشی های گلکسی Note9 و A9 در ایران رونمایی شدند