مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 09:502018-11-21حوادث

بیش از 50 درصد جانباختگان در حوادث ترافیکی، عابران پیاده هستند


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان نیشابور گفت: طی 8 ماه گذشته 56 درصد متوفیان حوادث ترافیکی در شهرستان نیشابور عابران پیاده بوده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوم جواد حقدادی عنوان کرد: رعایت قوانین و مقررات از مهم ترین شاخصه های توسعه و نشانه فرهنگ بالای ملی است که همه ما باید بارعایت آن الگوهای عملی و عینی برای فرزندان و آیندگان باشیم.

وی افزود: همه ما احتمالا وقتی می شنویم ماشین و عابر پیاده ای با هم تصادف کرده اند، حق را به عابر پیاده می دهیم و راننده ماشین را تنها مقصر این حادثه می دانیم اما قانون ما تحت شرایطی حق را به راننده نیز می دهد.

متاسفانه از ابتدای سال جاری تاکنون از تعداد 16 نفر جانباختگان تصادف در سطح حوزه درون شهری شهرستان تعداد 9 نفر از آنان یعنی حدود 56 درصد عابران پیاده بوده اند و بقیه رانندگان و یا سرنشینان موتور سیکلت سوار که بدون کلاه ایمنی رانندگی می کردند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی در ادامه با اشاره به ماده 215 آیین نامه راهنمایی و رانندگی بیان کرد: اگر فردی از معابر غیرمجاز عبور کند و حادثه ای پیش آید کارشناسان بخش تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی سهم تقصیر را برای عابر نیز لحاظ می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 50 درصد جانباختگان در حوادث ترافیکی، عابران پیاده هستند

بیش از 50 درصد جانباختگان در حوادث ترافیکی، عابران پیاده هستند