مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آذر 1397 ساعت 09:052018-11-22پزشكي

فعالیت غیرقانونی برخی عینک فروشی ها


برخی از متخصصان بینایی سنجی معتقدند فروش عینک های آفتابی به دلیل کاربرد درمانی آن باید زیرنظر اپتومتریست ها و چشم پزشکان انجام شود، این درحالی است که رییس صنف عینک سازان استان یزد می گوید: - افرادی که در زمینه فروش عینک های آفتابی فعالیت می کنند از اپتومتریست ها معلومات بیشتری دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- اولین هدف برای ساخت عینک های آفتابی برند، محافظت از چشم ها است اما مدگرا شدن افراد در سال های اخیر اهمیت توجه به ویژگی های یک عینک استاندارد را کم رنگ کرده است .

آفتاب با همه اثرات مثبت خود می تواند به چشم ها آسیب هایی جبران ناپذیر وارد کند و این امر اهمیت استفاده از عینک های استاندارد را دو چندان کرده است .

با توجه به این که یکی از ویژگی های عینک استاندارد توانایی جذب اشعه UV است، همین مهم افراد را ملزم می کند تا عینک خود را از مراکز معتبر و دارای مجوز وزارت بهداشت تهیه کنند.

درآمدزایی این شغل منجر شده افراد غیر متخصص نیز در این زمینه فعالیت کنند که می طلبد در راستای حفظ سلامت مردم مسئولین مانع فعالیت این غیر قانونی برخی عینک فروشان شوند.

نجمه السادات پورنجفی یک اپتومتریست در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این که از نظر علم تجاری عینک های آفتابی باید استاندارد باشند، اظهار کرد: در شرایط کنونی به دلیل وضعیت دلار قیمت عینک ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت غیرقانونی برخی عینک فروشی ها

فعالیت غیرقانونی برخی عینک فروشی ها