مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آذر 1397 ساعت 12:402018-11-23بين الملل

ترامپ خودروسازان آلمانی را به کاخ سفید فراخواند


مقامات ارشد شرکت های خودروسازی آلمانی نظیر بیامو، دایملر و فولکس واگن به منظور گفت وگو و مذاکره بر سر قانون افزایش تعرفه های واردات خودرو به کاخ سفید دعوت شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از آغاز جنگ تجاری ایالات متحده آمریکا با اروپا و چین، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا به بهانه حمایت از تولید داخلی و کارگران آمریکایی تصمیم گرفت که بر روی بسیاری از محصولات اعم از خودرو تعرفه های وارداتی و گمرکی سنگینی وضع کند که این قانون شرکت های تکنولوژی و خودروسازی بسیاری را با ضرر و زیانهای هنگفتی روبرو می کند.

حالا بر اساس گزارش های منتشر شده از سوی منابع آگاه به نقل از رویترز، به نظر می رسد که مدیران عامل شرکت های آلمانی خودروسازی بیامو، دایملر و فولکس واگن که از محبوب ترین خودروسازان در جهان و بخصوص در آمریکا محسوب می شوند، قرار است طی یک نشست به گفت وگو و مذاکره بر سر مسائل و مشکلات پیش روی خود و اخذ معافیت از قانون افزایش تعرفه های گمرکی و واردات خودرو به آمریکا بپردازند.

تقریبا یک هفته پیش بود که خبری منتشر شد و در آن مشخص شد که جلسه دونالد ترامپ با وزارت بازرگانی ایالات متحده آمریکا با نتیجه به تعویق افتادن اجرای تعرفه 25 درصدی واردات خودرو و قطعات آن تا آخر سال جاری میلادی به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ خودروسازان آلمانی را به کاخ سفید فراخواند

ترامپ خودروسازان آلمانی را به کاخ سفید فراخواند