مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آذر 1397 ساعت 08:352018-11-24اقتصادي

893 واحد مسکن مهر اردبیل در چرخه تکمیل قرار دارد


معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 893 واحد مسکن مهر در استان اردبیل وارد چرخه تکمیل و بهره برداری شده است که پیش بینی می کنیم سال آینده به شکل کامل تمامی واحدهای مسکن مهر به سرانجام برسد.

- شهرام باباخانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس عقد توافق ما در استان اردبیل ساخت 41 هزار و 378 واحد مسکن مهر را در اولویت قرار داده بودیم که از این تعداد 40 هزار و 485 واحد تاکنون تکمیل و افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه پروژه های افتتاح شده به شکل کامل و با بهره مندی از خدمات عمومی شامل آبرسانی، گازرسانی، برق رسانی و آسفالت محوطه به متقاضیان تحویل داده شده است، خاطرنشان کرد: تنها 893 واحد از مساکن مهر که عمده آن مربوط به واحدهای نکونام است باقی مانده که امیدواریم پیمانکار با عمل به تعهدات خود هر چه سریعتر این پروژه را تکمیل و تحویل متقاضیان دهد.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: به رغم عقد قرارداد با پیمانکار و به دلیل افزایش قیمتی که در ماه های اخیر رخ داد پیمانکار نتوانست به تعهدات خود عمل کند و ما نیز مجبور شدیم نسبت به لغو قرارداد با پیمانکار قبلی و عقد قرارداد با پیمانکار جدید اقداماتی را انجام دهیم تا هرچه سریعتر این 893 واحد تکمیل و تحویل همشهریان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

893 واحد مسکن مهر اردبیل در چرخه تکمیل قرار دارد

893 واحد مسکن مهر اردبیل در چرخه تکمیل قرار دارد