مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آذر 1397 ساعت 11:202018-11-24فرهنگي

تلاش برای خارجی کردن یک جشنواره فرهنگی


چهارمین جشنواره ملی اسباب بازی در حالی به پایان رسید که به اعتقاد بسیاری از تولیدکنندگان شرکت کننده، این دوره نسبت به دوره های گذشته بهتر و کلاس کاری آن بالا رفته اما همچنان با ایده آل ها فاصله دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دراین دوره از جشنواره اسباب بازی از معرفی سرزمین مجازی برای کودکان گرفته تا ثبت نام برای اردوی مادر و کودک، عرضه محصولاتی با عنوان هوش مالی کودکان ، غرفه هایی برای بازی و سرگرمی کودکان حضور داشتند.

برای نخستین بار بخش معرفی و عرضه اسباب بازی از بخش فروش در این جشنواره جدا شد تا نمایشگاه اسباب بازی به سطح نمایشگاه های خارجی برسد.

پیش از این برخی از تولیدکنندگان و شرکت کنندگان از حضور کودکان و خانواده ها در این نمایشگاه احساس رضایت نداشتند و معتقد بودند جزیی فروشی مانع معرفی محصولات شان به صورت کلی یا واگذاری نمایندگی آنها می شود.

در بخش فروش اسباب بازی ها که در طبقه پایین مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد نیز برای نخستین بار هیچ محصولی از کانون پرورشی کودکان و نوجوانان وجود نداشت و محصولات تولیدکنندگان دیگر عرضه شد.

محصولاتی که به گفته برخی از خانواده ها، قیمت آنها با فروشگاه های دیگر در سطح شهر تفاوتی نداشت اما تنوع زیاد محصولات این امکان انتخاب بهتری به آنها می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای خارجی کردن یک جشنواره فرهنگی

تلاش برای خارجی کردن یک جشنواره فرهنگی