مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آذر 1397 ساعت 14:002018-11-24اجتماعي

ضرورت آماده سازی سایت های برف روبی پایتخت


معاون فرماندار تهران با تمجید از اقدامات مطلوب شهرداری منطقه 4 در آماده سازی به موقع سایت های برف روبی گفت: مناطق 22 گانه باید آمادگی رفع مشکلات روزهای برف را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین آرام در بازدید نیم روزی از برخی پروژه های در دست اقدام و همچنین سایت های برف روبی منطقه چهار گفت: با توجه به غافلگیری شهرداری تهران در روزهای برفی سال های گذشته ضروری است با تجهیز به موقع سایت های برف روبی به شن های مخصوص، نیروهای برف روب و خودروهای مورد نیاز آمادگی شهرداری تهران افزایش یابد.

وی مشارکت شهروندان را یکی از مهمترین عوامل کاهش مشکلات تردد در روزهای برفی عنوان کرد و گفت: شهرداری تهران باید به دنبال آموزش و جلب مشارکت های مردمی برای آماده سازی شهر و شهروندان در مواقع بحرانی باشد.

آرام در ادامه با تمجید از اقدامات شهرداری منطقه 4 در آماده سازی به موقع سایت های برف روبی افزود: با توجه به نزدیک شدن به روزهای بارش برف و باران، ضروری است مناطق 22 گانه پایتخت نسبت به تجهیز به موقع سایت های برف روبی آمادگی لازم را کسب کنند.

معاون فرماندار تهران در ادامه بازدید از پروژه های تفریحی و گردشگری منطقه 4 افزود: منطقه چهار به عنوان یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین مناطق شهر تهران نیازمند توجه و رسیدگی بیشتر در بحث سرانه های فرهنگی، اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آماده سازی سایت های برف روبی پایتخت

ضرورت آماده سازی سایت های برف روبی پایتخت