مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آذر 1397 ساعت 14:502018-11-24ورزشي

پایان روند باخت های گلدن استیت در شب تصادف استفان کری!


رقابت های لیگ بستکبال حرفه ای آمریکا بعد از یک روز تعطیلات به خاطر عید شکرگزاری با انجام 14 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم فیلادلفیا سونتی سیکسرز در خانه در سالن ولز فارگو سنتر با نتیجه 121 بر 112 مغلوب میهمان خود کلیولند کاوالیرز شد.

برای کاوالیرز جوردن کلارکسون 19 امتیاز که 14 امتیاز را در کوارتر چهارم به دست آورد و رادنی هد 25 امتیاز کسب کردند تا روند رو به رشد و عالی فیلادلفیا در خانه را متوقف کنند.

فیلادلفیا به عنوان تنها تیم بدون شکست در خانه با رکورد 10 پیروزی متوالی و کلیولند با 8 شکست متوالی در خارج از خانه و با بدترین رکورد لیگ با دو پیروزی و چهارده شکست، پای به این مسابقه گذاشتند اما در زمین مسابقه اعداد و ارقام برنده را تعیین نکرد.

کالین سکستون 23 امتیاز، سدی عثمان 20 امتیاز و تریستان تامپسون 18 امتیاز و 13 ریباند برای کلیولندی که با سه شکست متوالی از جمله شکست مقابل لبرون جیمز در شب بازگشت به خانه، مقابل فیلادلفیا قرار گرفت.

کلیولند نمایش منسجم مقابل لیکرز را در بازی دیشب نیز تکرار کرد که اینبار با کسب پیروزی همراه بود.

برای فیلادلفیا جوئل امبید 24 امتیاز و 12 ریباند، جی جی ردیک 23 امتیاز و جیمی باتلر و بن سیمونز هر کدام 22 امتیاز کسب کردند ولی نتوانستند رکورد بدون باخت خود در خانه را ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان روند باخت های گلدن استیت در شب تصادف استفان کری!

پایان روند باخت های گلدن استیت در شب تصادف استفان کری!