مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آذر 1397 ساعت 11:552018-11-25بين الملل

سنای آمریکا درباره اعمال تحریم ها علیه عربستان تصمیم می گیرد


سناتورهای آمریکایی قرار است چند روز دیگر جلسه ای با مقام های دولت این کشور درباره عربستان داشته باشند که می تواند برای موافقت کنگره با تحریم ها علیه عربستان تعیین کننده باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه هیل به نقل از یک منبع گزارش داد، جیمز ماتیس و مایک پامپئو وزرای دفاع و امور خارجه آمریکا احتمالا از سمت دولت ترامپ در این جلسه شرکت خواهند کرد هر چند که این مساله هنوز نهایی نشده است.

به نظر می رسد این دو مقام عالی رتبه دولت ترامپ مجلس سنای آمریکا را در جریان گزارشی درباره اقدامات عربستان که شامل جنگ در یمن و قتل روزنامه نگار منتقد سعودی می شود، قرار دهند.

دو منبع در کنگره نیز گفتند، در این جلسه تمامی سناتورها شرکت خواهند کرد و قرار است بعد از بازگشت سناتورها از تعطیلات عید شکرگزاری به واشنگتن برگزار شود.

این نشست در توضیحات مقام های دولت ترامپ در آن می تواند برای امکان تصویب تحریم هایی علیه عربستان و یا جلوگیری از فروش سلاح به این کشور در نشست های کنگره برای پایان سال جاری میلادی تعیین کننده باشد.

یک دستیار جمهوریخواه سنا گفت: این نشست حقیقتا مهم خواهد بود و البته من هنوز مطمئن نیستم که تحریم های بیشتر اعمال شوند اما مساله عربستان هنوز تمام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنای آمریکا درباره اعمال تحریم ها علیه عربستان تصمیم می گیرد

سنای آمریکا درباره اعمال تحریم ها علیه عربستان تصمیم می گیرد