مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آذر 1397 ساعت 17:202018-11-25فرهنگي

پاریس میزبان آثار الهام گرفته از مایکل جکسون


مجموعه ای از آثار هنری الهام گرفته از «مایکل جکسون» ـ خواننده معروف و درگذشته موسیقی پاپ ـ در پاریس به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد.

- مجموعه ای از آثار هنری الهام گرفته از مایکل جکسون ـ خواننده معروف و درگذشته موسیقی پاپ ـ در پاریس به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویتزر، نقاشی پرتره اندی وارهول نقاش معروف آمریکایی از مایکل جکسون در سال 1984 و همچنین آخرین سفارش نقاشی پرتره از جکسون که توسط کندی ویلی روی یک ژاکت کشیده شده و در سال 2009 پس از مرگ جکسون تکمیل شد از جمله آثار هنری هستند که در نمایشگاهی که به این پاپ استار قدیمی اختصاص داده شده و این هفته در پاریس (پایتخت کشور فرانسه) افتتاح خواهد شد، به نمایش گذاشته می شوند.

این نمایشگاه که با عنوان مایکل جکسون: روی دیوار در کاخ های پاپ پاریس برگزار خواهد شد، شامل مجموعه ای از نقاشی های پرتره از این خواننده آمریکایی و دیگر آثار هنری الهام گرفته شده از وی از جمله کلاژ، بافت، ویدئو و چیدمان می شود.

این نمایشگاه برای اولین بار در گالری ملی پرتره لندن در ماه ژوئن برگزار شده است.

مدیر گالری ملی پرتره لندن امیدوار است که نمایشگاه مایکل جکسون: روی دیوار در پاریس بتواند موفقیت بیشتری نسبت به این نمایشگاه در لندن کسب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاریس میزبان آثار الهام گرفته از مایکل جکسون

پاریس میزبان آثار الهام گرفته از مایکل جکسون