مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آذر 1397 ساعت 10:352018-11-26حوادث

زلزله کرمانشاه فاجعه بود یا تخریب بیمارستان نوساز؟


زلزله سال 69 رودبار و منجیل بیمارستان تازه ساخت را خراب کرد، زلزله 82 بم خانه ها را ویران کرد، بیمارستان نوساز شهدا در سرپل ذهاب در زلزله 96 کرمانشاه تخریب شد.

- چطور ممکن است تلفات جانی زلزله 8 ریشتری در ژاپن کمتر از تعداد انگشتان یکدست باشد، اما در ایران با وقوع زلزله هایی به شدت کمتر علاوه بر کشته شدن تعداد بسیار زیاد، زیرساخت ها نیز ویران می شود؟! یک دکتری زلزله شناسی در گفت وگو با ایسنا، گفت: در آن زمان که زلزله رودبار و منجیل سبب تخریب بیمارستان ولیعصر شد، به عنوان دانشجوی مقطع ارشد موظف بودم دوره کارآموزی خود را با بازدید از این بیمارستان ها بگذرانم.

این بازدید سه مرتبه صورت گرفت.

زلزله کرمانشاه فاجعه بود یا تخریب بیمارستان نوساز! دکتر محمد کاویی با بیان اینکه سقف و سه دیوار اتاق عمل بیمارستان ولیعصر رودبار و منجیل فروریخته بود، افزود: در زلزله 96 کرمانشاه بیمارستان نوساز سرپل ذهاب تخریب می شود! سؤالم این است که اصلاً چرا بیمارستان می سازیم؟ آن هم در مناطق زلزله خیز! آقایان یا بیمارستان نسازید یا اگر می سازید درست و اصولی بسازید.

وی با بیان اینکه وقتی می گویند در مورد یک موضوع توضیح دهید اگر عدد و رقم و اندازه مطرح نشود در واقع در مورد آن موضوع هیچ اطلاعاتی ندارید، عنوان کرد: قرآن در سوره القمر آیه 49 می فرماید هر چیزی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله کرمانشاه فاجعه بود یا تخریب بیمارستان نوساز؟

زلزله کرمانشاه فاجعه بود یا تخریب بیمارستان نوساز؟