مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آذر 1397 ساعت 05:102018-11-27فرهنگي

درخواست رسیدگی به مشکلات صنوف خانه سینما


رییس انجمن سینماداران با اشاره به اینکه فیلم و سالن سینما، لازم و ملزوم هم هستند درباره اولویت هایی که می تواند جزو کارهای رییس جدید سازمان سینمایی قرار بگیرد، - گفت: باید جلساتی به صورت مکرر در سازمان سینمایی برگزار شود تا مدیران ارشد این سازمان از ریز جزییات فعالیت اصناف مطلع باشند، هیچ مدیری نمی تواند با یک یا دو بار جلسه رئوس مسائل صنفی را کاملا متوجه شود.

محمد قاصد اشرفی در گفت وگویی با ایسنا در پاسخ به این پرسش که چه انتظاراتی از رییس جدید سازمان سینمایی وجود دارد و انجام چه کارهایی می تواند در اولویت های او قرار بگیرد؟ بیان کرد: یکی از اقداماتی که باید در سازمان سینمایی صورت بگیرد، رسیدگی به مشکلات صنوف خانه سینما است.

کاملا واضح است که رییس سازمان سینمایی و هر شخص دیگری که در رأس هرم سازمانی قرار می گیرد و اصناف و انجمن هایی زیر نظر او فعالیت می کنند، نمی تواند از همه چیز مطلع باشد.

او ادامه داد: کار صنوف را باید به خودشان واگذار کرد تا بتوانند انسجام خود را حفظ کنند و خط روشنی برای فعالیت داشته باشند.

اهالی یک صنف نسبت به مسائل و مشکلاتی که در درون خودشان وجود دارد، کاملا مطلع هستند و به آن اشراف دارند بنابراین خودشان بهتر از مدیران بالایی می توانند آنها را برطرف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رسیدگی به مشکلات صنوف خانه سینما

درخواست رسیدگی به مشکلات صنوف خانه سینما