مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آذر 1397 ساعت 07:252018-11-27فرهنگي

سوپراستارها را برای نجات خود می سوزاند


بازیگرانی که کار اجرا انجام می دهند، ضرر خواهند دید و کارگردان ها برای سریال های خود به سراغ شان نمی آیند، زیرا به چهره تکراری تبدیل شده اند.

- محمود شهریاری معتقد است: بازیگرانی که کار اجرا انجام می دهند، ضرر خواهند دید و کارگردان ها برای سریال های خود به سراغ شان نمی آیند، زیرا به چهره تکراری تبدیل شده اند.

این مجری تلویزیون در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مرز میان بازیگری و اجرا اظهار کرد: مرزهای بین بازیگری و اجرا باید رعایت شود و وقتی بازیگران کارشان به دلیل تولیدات پایین سینما و تلویزیون کاهش پیدا می کند، بیکار می شوند و اولین پیشنهادی که به آن ها می شود را قبول می کنند.

اما کار اجرا برای بازیگر به ضرر او است به دلیل این که اجرا و بازیگری دو مقوله کاملا متفاوت هستند و نباید مرز آن ها با هم ادغام شود.

به نظرم بالاخره تولیدات سینما افزایش پیدا می کند و تلویزیون هم به دست مدیران اهل سپرده می شود و تولیدات آن بیشتر خواهد شد؛ بنابراین بازیگرانی که کار اجرا انجام می دهند، ضرر خواهند دید و کارگردان ها به سراغشان نمی آیند زیرا به چهره تکراری تبدیل شده اند.

او با انتقاد از تلویزیون برای بهره گیری از چهره های مشهور به عنوان مجری، ادامه داد: تلویزیون ضرر اصلی را خواهد کرد زیرا برای جذب مخاطبان خود سلبریتی ها را برای اجرای مسابقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوپراستارها را برای نجات خود می سوزاند

سوپراستارها را برای نجات خود می سوزاند