مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آذر 1397 ساعت 07:502018-11-27فرهنگي

تلویزیون سوپراستارها را برای نجات خود می سوزاند


بازیگرانی که کار اجراء انجام می دهند، ضرر خواهند دید و کارگردان ها برای سریال های خود به سراغ شان نمی آیند، زیرا به چهره تکراری تبدیل شده اند.

- محمود شهریاری درباره سپردن اجراء به بازیگران عنوان کرد: تلویزیون سوپراستارها را برای نجات خود می سوزاند محمود شهریاری معتقد است: بازیگرانی که کار اجراء انجام می دهند، ضرر خواهند دید و کارگردان ها برای سریال های خود به سراغ شان نمی آیند، زیرا به چهره تکراری تبدیل شده اند.

این مجری تلویزیون در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مرز میان بازیگری و اجراء اظهار کرد: مرزهای بین بازیگری و اجراء باید رعایت شود و وقتی بازیگران کارشان به دلیل تولیدات پایین سینما و تلویزیون کاهش پیدا می کند، بیکار می شوند و اولین پیشنهادی که به آن ها می شود را قبول می کنند.

اما کار اجراء برای بازیگر به ضرر اوست، به دلیل این که اجراء و بازیگری دو مقوله کاملا متفاوت هستند و نباید مرز آن ها با هم ادغام شود.

به نظرم بالاخره تولیدات سینما افزایش پیدا می کند و تلویزیون هم به دست مدیران اهل سپرده می شود و تولیدات آن بیشتر خواهد شد؛ بنابراین بازیگرانی که کار اجراء انجام می دهند، ضرر خواهند دید و کارگردان ها به سراغ شان نمی آیند زیرا به چهره تکراری تبدیل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون سوپراستارها را برای نجات خود می سوزاند

تلویزیون سوپراستارها را برای نجات خود می سوزاند