مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آذر 1397 ساعت 15:002018-11-27فرهنگي

همایون شجریان در فستیوال موسیقی مردمی استانبول


دوازدهم آذر ماه (سوم دسامبر) کنسرت همایون شجریان به همراه تهمورس و سهراب پورناظری در فستیوال بین المللی موسیقی های مردمی استانبول در مجموعه  «سی آر آر» برگزار می شود.

- دوازدهم آذر ماه (سوم دسامبر) کنسرت همایون شجریان به همراه تهمورس و سهراب پورناظری در فستیوال بین المللی موسیقی های مردمی استانبول در مجموعه   سی آر آر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امسال در این فستیوال علاوه بر این گروه، هنرمندانی چون پاکو پنیا (نوازنده اسپانیایی)، عزیزا موصطفازاده (خواننده و نوازنده از ترکیه)، لنا شمامیان (خواننده سوری)، جیهاد تاشکین (نوازنده ویولون) و سوبرا من یم (نوازنده ویولون) حضور دارند.

در این کنسرت آثاری از آلبوم های نه فرشته ام، نه شیطان ، خداوندان اسرار و آیینه ها اجرا می شود و از جمله ی آن می توان به درون آینه، کولی، دل به دل، شتک، حصار، از عشق، آیینه ها، آواز بیا کز عشق تو بیگانه گشتم، با من صنما و خداوندان اسرار با اشعاری از مولانا، حافظ، هومن ذکایی و سیمین بهبهانی اشاره کرد.

در این اجرا همایون شجریان آواز می خواند و تهمورس پورناظری (تار، سه تار و تنبور)، سهراب پورناظری (کمانچه و تنبور)، حسین رضایی نیا (دف)، آیین مشکاتیان (سازهای کوبه ای )، مهیار طریحی (سنتور)، آزاد میرزاپور (بربت) و آرین کشیشی (بیس) می نوازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایون شجریان در فستیوال موسیقی مردمی استانبول

همایون شجریان در فستیوال موسیقی مردمی استانبول