مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آذر 1397 ساعت 15:402018-11-27بين الملل

اوکراین حضور افسران اطلاعاتی در کشتی های توقیف شده را تایید کرد


رییس سرویس امنیتی اوکراین (SBU) امروز (سه شنبه) تایید کرد افسران اطلاعاتی این کشور در کشتی های اوکراینی که روز یکشنبه در رویارویی با کشتی های روسی در تنگه کرچ توقیف شدند، - رییس سرویس امنیتی اوکراین (SBU) امروز (سه شنبه) تایید کرد افسران اطلاعاتی این کشور در کشتی های اوکراینی که روز یکشنبه در رویارویی با کشتی های روسی در تنگه کرچ توقیف شدند، حضور داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بر اساس اعلام سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) سه کشتی اوکراینی شامل کشتی های بردیا نسک، نیکوپل و کشتی یانی کاپو روز یکشنبه در مسیر تنگه کرچ به عنوان تنها راه ورود به دریای آزوف بودند و کشتی های روسیه بعد از آنکه آنها به درخواست های قانونی برای توقف کردن پاسخ ندادند توقیف شان کردند.

سرویس اطلاعاتی روسیه گفته بود که این اقدامات تحریک آمیز با هماهنگی دو افسر سرویس امنیتی اوکراین که در این کشتی ها بودند انجام شده است.

سرویس مطبوعاتی SBU اعلام کرد: واسیل هریتساک رییس SBU حضور افسران واحد ضد اطلاعات نظامی این سرویس را در کشتی های اوکراینی توقیف شده توسط روسیه که نقض قوانین بین المللی در تنگه کرچ هستند، تایید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین حضور افسران اطلاعاتی در کشتی های توقیف شده را تایید کرد

اوکراین حضور افسران اطلاعاتی در کشتی های توقیف شده را تایید کرد