مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آذر 1397 ساعت 17:552018-11-27سياسي

تاکید بر همکاری های قضایی و حقوق بشری در دیدار سفیر بلغارستان با جواد لاریجانی


دبیر ستاد حقوق بشر در دیدار با سفیر بلغارستان در تهران به تقویت همکاری های قضایی و حقوق بشری میان دو کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هریستو پولنداکوف سفیر بلغارستان در تهران ظهر روز سه شنبه -6 آذرماه- سال جاری با دکتر محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه دیدار و گفتگو کرد.

لاریجانی در این دیدار عنوان کرد: ما معتقدیم که گفتگوهای صادقانه حقوق بشری باعث پیشرفت وضعیت حقوق بشر در سطح جهانی خواهد شد، در حالی که تبعیض، استاندارهای دو گانه و سرپوش برای اقدامات تروریستی به اسم حقوق بشر، منهدم کننده ارتقاء حقوق بشر خواهد بود.

معاون بین الملل قوه قضاییه افزود: همانطور که در مبارزه با مواد مخدر همکاری های موثر بسیار خوبی داریم، بهتر است که در مبارزه با تروریسم نیز همکاری های سازنده و موثر داشته باشیم.

سیاست جمهوری اسلامی تسامح صفر درصدی با تروریسم بوده و ایران یکی از موفق ترین کشورها در سطح جهان در مبارزه با تروریسم همانند داعش که مورد حمایت غربی ها است، می باشد.

دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به اینکه سیاست های فعلی اروپایی ها در حمایت آشکار بی پرده از تروریست های بد سابقه مانند منافقین که دستانشان به خون هزاران شهروند بی گناه ایرانی آلوده است ، افزود: درواقع ماهیت و عملکرد منافقین همانند داعش البته با پوسته نوع دیگر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر همکاری های قضایی و حقوق بشری در دیدار سفیر بلغارستان با جواد لاریجانی

تاکید بر همکاری های قضایی و حقوق بشری در دیدار سفیر بلغارستان با جواد لاریجانی