مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آذر 1397 ساعت 10:102018-11-28اقتصادي

شیوه موجود در پیمان سپاری ارزی مشکل اساسی برای صادرکنندگان واقعی است


رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: اتاق بازرگانی بندرعباس با کسب کرسی های ملی در اتاق ایران عملکرد قابل قبولی را در باب رایزنی و حل مشکلات اقتصادی بازرگانان ارائه داده است و با توجه به احداث ساختمان جدید اتاق بندرعباس، - مشکلات سخت افزاری این اتاق نیز در آینده ای نزدیک مرتفع خواهد شدو ساختمانی با تمام امکانات و ایده آل ها پذیرای فعالان اقتصادی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، غلامرضا شافعی در در حاشیه بازدید از ساختمان در دست احداث اتاق بندرعباس، عنوان کرد: مجموعه فعالیت های اتاق بازرگانی بندرعباس در حوزه ملی اثرگذار است.

وی با بیان اینکه بندرعباس به لحاظ اقتصادی یک موقعیت استراتژیک و نقش عظیمی در اقتصاد منطقه دارد، تصریح کرد: مجموعه فعالیت های اتاق بازرگانی بندرعباس فعالیت هایی اثرگذار در حوزه ملی است، این اتاق با صلابت رو به جلو در حال حرکت است.

شافعی خاطرنشان کرد: مسئله ای که نظرم را در حاشیه بازدید از ساختمان جدید به خود جلب کرد این بود که تمام المان های مورد نیاز حال و آینده اتاق در احداث این ساختمان دیده شده و از هر حیث ایده آل است.

وی ضمن قدردانی از زحمات رییس اتاق بازرگانی بندرعباس و مجموعه آن، افزود: این اتاق جزو اتاق های پیشرو در عرصه فعالیت های ملی و منطقه ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه موجود در پیمان سپاری ارزی مشکل اساسی برای صادرکنندگان واقعی است

شیوه موجود در پیمان سپاری ارزی مشکل اساسی برای صادرکنندگان واقعی است