مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آذر 1397 ساعت 10:562018-11-28سياسي

استیضاح مکرر وزرا دولت را ضعیف می کند


در این شرایط باید در مقابل دشمنان قدرتمند باشیم اما شاهدیم که پشت سر هم در مجلس، وزرا را استیضاح می کنند، اگرچه وزرا بی اشکال نیستند اما این استیضاح ها دولت را ضعیف می کند و نباید دولت را تضعیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با اشاره به اهمیت مساله مهریه و پیگیری هایی که در این زمینه صورت گرفته است اظهار کرد: اخیراً بررسی شده که نزدیک به 4 هزار نفر در زندان هستند و دولت نیز ماهانه 700 میلیون تومان برای آن ها هزینه می کند در صورتی که اکثر این افراد بی گناه هستند و جای آن ها در زندان نیست و زندان جمهوری اسلامی نباید اینگونه باشد.

وی با تاکید بر اینکه برای آزادی این زندانیان، راه های شرعی خوبی وجود دارد تصریح کرد: باید از این راه ها وارد شد و با این ورود، اکثریت قریب به اتفاق آنان آزاد می شوند.

این مرجع تقلید با اشاره به عوارض حضور در زندان و مشکلاتی که در پی آن برای خانواده ها ایجاد می شود گفت: مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کرده که قوانین مهریه را اصلاح کند تا زندانیان مهریه به حداقل برسند و باید از این فرصت استفاده شود.

وی با اشاره به برخی مسائل مطرح شده در خصوص استیضاح یکی از وزرا اذعان کرد: در این شرایط باید در مقابل دشمنان قدرتمند باشیم اما شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیضاح مکرر وزرا دولت را ضعیف می کند

استیضاح مکرر وزرا دولت را ضعیف می کند