مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آذر 1397 ساعت 11:562018-11-28ورزشي

از احیای حیات شبانه تا پذیرش زنان کارتن خواب در سامانسرای لویزان


اصحاب رسانه شب گذشته در منطقه 4 از پروژه های احیای حیات شبانه و نحوه پذیرش زنان معتاد و کارتن خواب در سامانسرای لویزان بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، جمعی از اصحاب رسانه شب گذشته با حضور سید علیرضا حسینی شهردار منطقه 4 از پروژه های این منطقه ازجمله سامان سرای بانوان لویزان، مددسرای آقایان و همچنین دو پروژه حیات شبانه بازدید کردند.

شهردار منطقه 4 در جمع خبرنگاران درباره راه اندازی محل هایی برای حضور شبانه شهروندان اظهار داشت: یکی از برنامه های شهرداری این است که حیات شبانه را در این منطقه احیا کند و در این خصوص 12 محل را پیش بینی کرده است که در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد.

وی ادامه داد: بعضی از نقاط شهرداری منطقه 14 به نقاط بی دفاع شهری معروف هستند که با این کار توانسته ایم فضای آنجا را تغییر دهیم تا شهروندان بتوانند با ایجاد کافه و رستوران در آنجا به راحتی تردد داشته باشند.

شهردار منطقه 4 افزود: طی چندین فراخوان سرمایه گذاران معتبر برای این پروژه ها انتخاب شدند و در حال حاضر 9 مورد در مرحله انعقاد قرارداد قرار دارند.

حسینی اضافه کرد: در حال حاضر سرمایه گذاری در هر حوزه فرهنگی، ورزشی، گردشگری و هنری در شهرداری منطقه 4 انجام می شود و امیدواریم با این اقدام بتوانیم در توسعه شهر و مشارکت مردم در شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از احیای حیات شبانه تا پذیرش زنان کارتن خواب در سامانسرای لویزان

از احیای حیات شبانه تا پذیرش زنان کارتن خواب در سامانسرای لویزان