مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آذر 1397 ساعت 16:062018-11-29ورزشي

تورنمنت بین المللی جام شاهد می تواند الگوی مناسبی برای دیگر کشورها باشد


نماینده اتحادیه جهانی کشتی در مسابقات بین المللی جام شاهدبا اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در ارومیه، گفت: تورنمنت بین المللی جام شاهد می تواند الگوی مناسبی از نظر نحوه برگزاری و تیم های شرکت کننده برای دیگر کشورها باشد.

- چارلز ویلت امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: به عنوان نماینده اتحادیه جهانی کشتی از نحوه برگزاری مسابقات شاهد در ارومیه رضایت دارم و به نظر من شاهد مسابقات جذاب و دیدنی بودیم.

وی ادامه داد: فدراسیون کشتی ایران در کنار دعوت از تیم های برتر دنیا در جهت توسعه کشتی در سراسر جهان از برخی کشورهای توسعه نیافته نیز دعوت کرده بود که این کار می تواند در جهت رشد رشته ما در سطح دنیا موثر باشد.

نماینده اتحادیه جهانی کشتی در جام شاهد تصریح کرد: مسابقات از نظر فنی نیز در سطح مناسبی برگزار شد و انجام رقابت ها به صورت تیم به تیم نیز باعث شد مسابقات به شکل زیباتری انجام شود.

چارلز ویلت با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی جام شاهد در ایران خاطرنشان کرد: تورنمنت بین المللی جام شاهد می تواند الگوی مناسبی از نظر نحوه برگزاری و تیم های شرکت کننده برای دیگر کشورها باشد.

وی افزود: سطح برگزاری و سازماندهی این مسابقات به گونه ای بود که من هیچ مشکلی در آن ندیدم و این رقابت ها در سطح استانداردهای بالای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورنمنت بین المللی جام شاهد می تواند الگوی مناسبی برای دیگر کشورها باشد

تورنمنت بین المللی جام شاهد می تواند الگوی مناسبی برای دیگر کشورها باشد