مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آذر 1397 ساعت 18:462018-11-30سياسي

ناوشکن سهند رادارگریز است/ خودکفایی ایران در تعمیر و اورهال زیردریایی های سنگین


فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت با اشاره به الحاق ناوشکن جدید «سهند» و پیشرفته تر و با ظرفیت های بالاتر از جماران و دماوند گفت: این ناوشکن توانایی حمل بالگردهای بزرگ و سامانه های موشکی و اژدرهای سطحی و زیر سطحی به روز شده را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، دریادار رضا عباسی امشب در گفت وگو با خبرنگاران در تبریز اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش در اوایل جنگ حماسه ای را خلق کرد که طومار نیروی بعثی در دریا به نوعی پیچیده شد که در طول جنگ دیگر آثاری از آنها مشاهده نشد.

وی با اشاره به الحاق ناوشکن جدید سهند و پیشرفته تر و با ظرفیت های بالاتر از جماران و دماوند افزود: این ناوشکن توانایی حمل بالگردهای بزرگ و سامانه های موشکی و اژدرهای سطحی و زیر سطحی  و جنگنده های به روز شده را دارد.

عباسی اضافه کرد: این ناوشکن سومین نمونه از کلاس خود است و پس از جماران و دماوند (ولایت) ساخته شده است، جنس به کار گرفته شده برای سازه این شناور یک جنس به خصوص و ویژه با قابلیت رادارگریزی بوده و پهپاد هم نمی توانند آن را شناسایی کنند و این کشتی جنگی به سامانه های الکترونیکی و دفاعی مدرن و به روز، تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه این ناوشکن پیشرفته در غرب آسیا محسوب می شود خاطرنشان کرد:  ساخت ناوشکن سهند به لحاظ زمانی یک پنجم زمان ساخت ناوشکن جماران 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوشکن سهند رادارگریز است/ خودکفایی ایران در تعمیر و اورهال زیردریایی های سنگین

ناوشکن سهند رادارگریز است/ خودکفایی ایران در تعمیر و اورهال زیردریایی های سنگین