مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آذر 1397 ساعت 14:452018-12-01سياسي

سیندرلاهای بلاتکلیف!


امروز شیرازه خانواده به بهانه های مختلف مورد تهدید قرار می گیرد و بخشی از این تهدیدها به گرایش جوانان به سمت تجردگری مربوط می شود.

- کارشناسان می گویند تمایل نداشتن جوانان به ازدواج موجب کمرنگ شدن نقش خانواده در جامعه شده است و از همین منظر است که لزوم توجه به ازدواج جوانان مطرح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه مرکزی، تجردگرایی که البته کارشناسان معتقدند شکل درست آن در واقع تجردگری است، مدتهاست که زنگ خطری را در جامعه ایرانی به صدا درآورده است و اظهار نظرهای مختلفی توسط اقشار مختلف در خصوص آن صورت می گیرد، بسیاری افراد از نگرانی هایشان در اینباره می گویند، برخی، از راهکارهای احتمالی رفع این مسئله می گویند و تعداد معدودی نیز راهکارهای مورد نظرشان را عملیاتی کرده اند تا مگر این دغدغه کاهش یافته و کانون خانواده صیانت شود.

از آنجا که خانواده یکی از ارکان مهم مد نظر در برنامه ریزی ها و سیاستگزاری های اجتماعی است و تجردگری جوانان به دغدغه بسیار مهمی برای مسئولان و خانواده ها تبدیل شده است، خبرگزاری ایسنا در قالب نشستی با کارشناسان و متولیان حوزه اجتماعی به بررسی این مفهوم و چالش ها و راهکارهای مترتب بر آن پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیندرلاهای بلاتکلیف!

سیندرلاهای بلاتکلیف!