مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آذر 1397 ساعت 23:062018-12-01پزشكي

مراسمی از جنس امید به زندگی


دل کندن از امیدهای کودکانه شان سخت است و بیرون آمدن از خانه امید، دلمان می خواهد همچون آواز زیبایشان زندگی شان هم شاد و زیبا باشد و خورشید سلامت این کودکان را در آغوش گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، گروه آوای زمین امروز به اجرای کنسرت پرداخت، هنرکده آوای زمین مکانی است که خوانندگان آن کودکان تحت شیمی درمانی هستند که در آن مشغول تمرین می باشند.

آوای زمین هنرکده ای است که در دل خود جدال برای زندگی و درد و شادی را جای داده و کودکانی را به آغوش کشیده که بانواهایشان به جدال بازندگی برخواستند، کودکانی که شاید سنشان به 15 سال هم نمی رسد، اما قرار است تلنگری باشند بر دل آنانی که گوهر سلامتی شان را ندیده می گیرند.

اگر تن نحیف و کوچک فاطمه، نرگس، سارا، ستاره، صبا، ستایش و ثمین ها به چنگال سرطان افتاده اما با صدای زیبایشان روزها برای اجرای کنسرتی در سالن ستارگان سخت گرم تمرین هستند تا کنسرتی زیبا را اجرا کرده باشند.

مجید ستوده نژاد سرپرست گروه موسیقی کودکان سرطانی حامی یار  است که در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک می گوید: این کودکان سال ها است که با موسیقی زندگی می کنند.

 وی سرپرستی گروه موسیقی خود را از سال 82 با گیتار شروع کرده و پس از آن در سال 95 به مرکز آنکولوژی بیمارستان امیرکبیر رفت تا به واسطه موسیقی حال بچه های سرطانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسمی از جنس امید به زندگی

مراسمی از جنس امید به زندگی