مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آذر 1397 ساعت 13:002018-12-02بين الملل

دیکتاتور، دیکتاتور است؛ میانه رو نداردیم


مجله لوفیگارو به یک بام و دو هوای غرب در تعامل با نظام های دیکتاتوری در خاورمینه پرداخته و می نویسد: تلاش های غرب برای تفاوق قائل شدن میان ساختارهای حاکم بر برخی کشورهای خاورمیانه هیچ معنایی ندارد چرا که همه آنها چه عربستان، - مجله لوفیگارو به یک بام و دو هوای غرب در تعامل با نظام های دیکتاتوری در خاورمینه پرداخته و می نویسد: تلاش های غرب برای تفاوق قائل شدن میان ساختارهای حاکم بر برخی کشورهای خاورمیانه هیچ معنایی ندارد چرا که "همه آنها چه عربستان، چه مصر، عراق یا سوریه همه از یک دست هستند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ران هلفی، مورخ و مدیر بخش تحقیقات موسسه فرانسوی پژوهش های علمی در مقاله ای در روزنامه لوفیگارو نوشت: هیچ مستبد میانه رویی در شرق وجود ندارد .

دولت های دموکرات غربی ماهیت حاکمیت های دیکتاتور را نادیده می گیرند و تصور می کنند که می توان این حاکمیت ها را به سمت اعتدال پیش برد و آنها را به انجام اصلاحات از راه گفت وگو یا دستاوردهای اقتصادی و یا حتی قدرت نظامی مجاب کرد.

هلفی در ادامه مقاله خود به آنچه در عربستان رخ داده، استشهاد کرده و می نویسد، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان پس از آنکه با برچیدن پلیس مذهبی، صدور مجوز رانندگی برای زنان و افتتاح سالن های سینما، برگزاری نمایشگاه ها و جشن های عمومی به عنوان چهره ای اصلاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیکتاتور، دیکتاتور است؛ میانه رو نداردیم

دیکتاتور، دیکتاتور است؛ میانه رو نداردیم